8 Şubat 2011 Salı

eveettttt arkadaşlar sizinle patates diyetini paylaşmak istedim kendim denedim hatta su anda bile bu konuyu acarken patates yiyorum bugün 7.günüm diet bitio 4 kilo werdim ama laf aramızda diette kaçamak çok yaptm eğer yapmasaydım 5-6 kilo werirdim yalnız baştan söleyeyim patates war ben bu dieti yapabilirim die sewinmein gerçekten zorlanıo insan ben sahsen artk patatesten pek hoşlanmıorm sadece diet amaclı görmek istiorm soframda...eger sabredip 1 hafta dayanabilirseniz 4-5 kiloyu garantilersiniz ha bu arada spor yapmadım pek sewmemde ama su içmeye dikkat edin çoğu sitede war bu diyet bende denedim hadi bakalım Allah yardımcınız olsn
 Genel bir diyet/zayıflama programı olarak diyetisyenler tarafından tercih edilmeyen bu düşük kalorili diyet tekrarlı olarak uygulanmamalıdır. 
PATATES DİYETİ
Hedef kilo : Haftada ortalama 5 - 6 kilo verebilirsiniz
Hedef kalori : 600 Kcal  
Günlük Menüler
1. Gün
Sabah: 2 orta boy patates (haşlanmış) Öğle: 2 orta boy patates (haşlanmış) 
Akşam: 3 orta boy patates (haşlanmış) 

2. Gün
Sabah: 2 orta boy patates (haşlanmış) Öğle: 2 orta boy patates (haşlanmış) 
Akşam: 2 orta boy patates (haşlanmış) 

3. Gün
Sabah: 2 orta boy patates (haşlanmış) Öğle: 2 orta boy patates (haşlanmış) 
Akşam: 3 orta boy patates (haşlanmış) 

4. Gün
Sabah: 1 elma, 2 mandalina Öğle: 2 orta boy patates (haşlanmış) 
Akşam: 2 but tavuk ızgara, haşlama, yeşil salata (1 tatlı kaşığı sıvı yağ) 

5. Gün
Sabah: 1 elma, 2 mandalina Öğle: 1 elma 2 mandalina 
Akşam: 2 porsiyon balık ya da bonfile, karışık salata 

6. Gün
Sabah: 1 elma, 2 mandalina Öğle: 1 elma 1 portakal 
Akşam: 2 porsiyon balık veya bonfile (karışık salata, 1 tatlı kaşığı sıvı yağ) 

7. Gün
Sabah: 1 elma, 2 mandalina Öğle: Patates salatası, yeşil soğan ve 1 tatlı kaşığı sıvı yağ 
Akşam: 3 yumurta teflon tavada, yeşil salata 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder